perjantai 4. maaliskuuta 2011

Mikä se tämmönen on?



Minä en kerää Muumimukeja, joten en tiedä mikä on uusi tai mikä on ollut jo kauan myynnissä, mutta sen tiedän, että tätä ei ole ennen näkynyt.

Kauppareissulta mukaan lähti muiden Muumimukien kaveriksi tämä tämmöinen. Aika ihana. Tästäkö se lähtee se keräys, ensin ostetaan ne mitkä on kauniit, sitten muitakin ja sitten maksetaan satoja euroja, että saa huuto.netistä sen puuttuvan:D Noh ei kai, taii no parempi olla sanomatta mitään:)

Mulla olisi teille pari vaatepostausta, pikkuisen kankaita, sit sitä aiemmin mainitsemaani remppaakin, mutta arvatkaas mitä. Meidän koneesta meni muistikortinlukija rikki. Yääh, no okei, onneksi piuhalla saa kuvat laitettua koneelle... Mutta sitä sitten ku piuha löytyy:) Joten ollaan kuulolla...

Mukavaa viikonloppua teille toivottelee Dibsukka.

7 kommenttia:

Enkeli fani kirjoitti...

Äkkiä noihin muumeihin hurahtaa;)
Mie oon kerännyt muumeja noin vuotta ja meltä puuttuu enää 3kpl! Sarjakuvamukit ja fazer.

Heidi kirjoitti...

Meillekin on pikkuhiljaa alkanut muumeja kerääntyyn,ne on niin kivan näköisiä! Ekan sain lahjaksi yhdeltä hoitolapselta, joka lähti päiväkotiin, yhden oon ostanut muuten vain ja parina viimevuonna on saanut niitä mieheltä lahjaksi. Mamma ja pappa-mukit olivat viimevuonna äitienpäivä ja isäinpäiväpaketeissa. Tuolla tavalla mukeja kertyy ihan huomaamatta ja tietää mieskin aina mitä ostaa. =) Kun jotenkaan en vaan raski noita muuten vain ostaa...

Tarleena kirjoitti...

Se on kuule Sosuli :)

Mari kirjoitti...

Meillä kerätään myös ja tämä uusi sosuli lähti juuri tänään kaupasta matkaan. Meidän muumeja ei vaan saa käyttää. Mies on ankarasti kieltänyt ja siksi ne onkin tuolla lasikaapissa esillä. Meiltä ei taida puuttua kuin niitä tosi vanhoja mukeja ja yli 30 noita näyttää olevan, kesämuki pikkumyy tulee seuraavaksi.

dibsukka kirjoitti...

Ahaa, eli se on kuin onkin uutuus. Ihana, melkein se kulhokin pitää napata matkaan.

Mari: Lienee keräilijät ovatkin tarkkoja, että esim. etiketit säilyy paikallaan. Meillä kupit lähtee käyttöön samantien, eihän niistä muuten sitä silmäniloa olisi:) Mutta siis ymmärrän pointtinne, minulla ei olisi siihen kuria:D Pitääkin googletella tuo Pikku Myy kesämuki, kuulostaa hyvälle:)

Anonyymi kirjoitti...

Tuohan on Sosuli,siis Nipsun äiti eli Hosulin vaimo:)

Mä olen myös hurahtanut näihin mutta vain KAUNIISIIN:) En halua rumia mukeja kaappeihin

Onaha kirjoitti...

Juuu, siitä se lähtee :)
Mä sain mun ekan muumimukin kaverilta lahjaksi. Seuraavan mieheltäni. Sitten pitikin jo itse ostaa lisää.