lauantai 10. syyskuuta 2011

Tuunailuja ja huokailuja...


Olen keräillyt kirpareilta edullisia valokuvakehyksiä. Värillä tai mallilla ei väliä, mitä enemmän erilaisia, sitä parempi...

Kehyksistä taustat pois, purkillinen maalia ja hetki aikaa...

Ihan uusi ilme, eikö?

Ja niin sai alkunsa meidän portaikon valokuvaseinä. Aion keräillä tuohon lisää kehyksiä ja pari peiliä.

Löysin huuto.netistä täydellisen kyltin meidän perheelle:) Sopii tohinaisen arjen kuvaukseen hyvin:) Viikko on ollut täynnä toimintaa ja vihdoin aikataulut alkaa toimimaan niin, että kiire on helpottanut. Palaset siis ovat loksahtaneet paikoilleen ja tulos tuntuu hyvälle.

Elämä siis on mallillaan, mutta pieniä vastoinkäymisiä ei voine välttää? Meillä on ollut tänään melkoinen huolipäivä. Ruusukissa joutui aamulla eläinlääkärin leikkauspöydälle. Huomattiin eilen kissan hännässä outo vaurio, syytä ei edelleenkään tiedetä, mutta vahvana veikkauksena on a) kissojen leikeissä toinen onnistunut purasemaan häntää. Taikka b) häntä on litistynyt jonnekkin. Aamulla todettiin, että hännässä on kuolio ja se täytyy leikata pois. Suuri huoli ja paha mieli.

Nyt kuitenkin kaikki on jo kunnossa. Meidän höpsö Ruusu on tästäedes töpöhäntä... Onko lukijoiden kissoille käynyt samaa? Menikö kauan, että kissa tottui uuteen häntätyyliin?

Pitäisi postata hieman useammin. Tajusin, että minulla on kuukauden kirppistelyt näyttämättä (niinku muka muistaisinkin vielä ne...) ja muitakin tuunauksia kuin nuo kehykset. Pari pakettiakin on kotiutunut ja ompeluksiakin olisi...

Rehellisesti sanottuna pohdin jo blogin tauolle laittamista/lopettamista. Jutut pyörii samaa kehää ja tuntuu, että ketä kiinnostaa nähdä toisten kirppistelyjä tai jonkun purnukan maalaamista. Sitten luin teidän muiden ihania juttuja ja tajusin, että jos ne kiinnostaa minua, niin niiden on pakko kiinnostaa joitain muitaki.

Tahtoisin muuttaa blogin suuntaa hieman erilaiseksi ja olen miettinyt myös kokonaan uuden perustamistakin. Täytynee pohtia mihin tässä alkaa. Uusia tuulia siis kaivataan blogiinkiin, joten saas nähdä:)

Kumpaa te haluatte? Muutosta vai tätä samaa tuttua höpinää?

27 kommenttia:

Katja kirjoitti...

valokuvaseinästä tuli kiva tuunaus, Ruusu-kisulle pikaiset paranemiset (meillä on onneksi kisut saaneet vielä häntänsä pitää)
Tästä tutusta höpinästä tykkään mutta varmaan tykkäisin uudestakin :D

Anonyymi kirjoitti...

Mun mielestä blogisi on ihana tällaisenakin, älä vaan lopeta! Mutta ei mulla mitään ole muutostakaan vastaan :) Sisustus, kirpparijutut ja tuunailut, lastenvaatteet ja lapsiperheen arki kiinnostavat.
- Tiitiäinen

Aarre kirjoitti...

Sama hyvä resepti toimii.

Anonyymi kirjoitti...

Sulla on aina ihania juttuja, aiheesta kun aiheesta :) Älä vaan lopeta, vaan jatka samaan malliin :) Oot oikea päivän piristys! Valkoinen maali on kans tässä talossa tehnyt ihmeitä aikaan. Mä oon kans tuunannut kirppislöytöjä ja vanhoja tavaroita hyvällä menestyksellä. Ihana nähdä heti kuinka tavarat saa oikean muodonmuutoksen :)

-Karoliina vakilukija-

Anonyymi kirjoitti...

Hei me viihdytään täällä lukemassa, kun sinä kirjoitat sitä mitä tykkäät. Älä mieti vaan kirjoita ;)

-S-

Anonyymi kirjoitti...

Pikaista paranemista Ruusu-töpöhännälle. Itse olen tykännyt blogistasi juuri sen monipuolisuuden takia. Välillä on ostoksia, kirppistelyä, sisustusta ja muuta kivaa. Mukava yllätys joka kerta. Jatka samaan tyyliin.

satsuma kirjoitti...

tosi upealta näyttää!
itsekin olen haaveillut valokuvaseinästä, mutta mulla on pieniä sijoitus ongelmia... :/

Anonyymi kirjoitti...

Höpinää höpinää!
Liirumlaarumia ja hömppää.
Höpöhöpöä ja turhanpäivästelyä.
Sitä kaipaan arjen keskelle!

Anonyymi kirjoitti...

Blogiasi säännöllisesti lukeva Aake07:n äiti lukisi mielellään jatkossakin "tätä samaa tuttua höpinää"...

Anonyymi kirjoitti...

Hei!

Tykkään kovasti blogistasi nykyisellään, juttuja on sopivan monipuolisesti.

Aurinkoista syksyä, jatka samaan malliin :)

t. Päivi

RoseK kirjoitti...

Voi tulipa kehyksistä hienot!! Pitääpäs alkaa katselemaan niitä itsekkin kirppareilta. Ihan eri tulos kyllä on mitä alkuperäiset :D Ja kirppispostaukset kiinnostavat aina! Ja tämmöiset tuunailu jutut. Mihin suuntaan olet ajatellut blogia muuttaa? Toivottavasti jatkat kuitenkin! :))

dibsukka kirjoitti...

Kiitos ajatuksista. Oikeastaan mukavaa kuulla, että juuri näin on hyvä.

Suvi kirjoitti...

Minä ainakin tykkään todella lukea juttujasi, päivän piristys. :D

jarna kirjoitti...

Täällä tykätään kansa. Älä mene pois.

HeidiM kirjoitti...

Jatka tällaisena, tämä on niin hyvänmilen blogi :)
Ja tuosta kissasta - hassua sinänsä, etten töpöhäntiin ole ennen törmännyt, mutta eilen kyläilimme kissan luona, jolta oli myös leikattu häntä hiljattain! Tämä kyseinen kissavanhus ei ollut millänsäkään - hyvin kiipeili ja loikki edelleen. Makuulle asettuessaan oli kuulemma ennen heittänyt hännän sykkyrälle ympärilleen, nyt työntää takapuoltaan ja töpöään kerälle ja nukkuu ihan yhtä makoisasti :) Leikkauksestakin oli toipunut hyvin ja nopeasti.

Kotiäiti kirjoitti...

jatka samaan malliin :)

tuo valokuvaseinä on mainio idea.. täytyykin, katsoa sopisilp meille johonkin seinään samanmoinen!!

H-P kirjoitti...

Älä ihmeessä lopeta!!! Mä seuraan sun blogia säännöllisesti ja se on mun arjen helmi!

Mulla suht samanlainen elämän tilanne ja maku kuin sulla, sikspä onkin mukava odotella uusia postauksia ja nähdä mitä kaikkea kivaa olet taas keksinyt! <3

Anskuli kirjoitti...

vaude, kiva tuo kehysjuttu :)
Ja elä muuta tyyliä, mä ainaki tykkään lukea elämänmakuisia postauksiasi!!:)

Amy kirjoitti...

Tätä samaa höpinää vaan jatkossakin! Aina on mukava lukea!

Villa Nasu kirjoitti...

Tosi kivan näköinen tuo valokuvaseinä! Itse valokuvafanina olen kanssa miettinyt samanlaista joko olkkariin tai makkariin.

Aamuaurinko kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Aamuaurinko kirjoitti...

Hui, älä vaan lopeta tätä blogia! Tää on mun ehdoton suosikki blogi :) Tykkään tästä juuri tälläisenä. Jos jotain muutoksia haluaisit tehdä niin voisit vaikka laajentaa postauksia vaikka sun omiin vaateisiin, asuihin yms? tai ylipäätänsä jos olet hankkinut jotain ihan itsellesi tai vaikka kaynyt kampaajalla :)

Aamuaurinko kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Anonyymi kirjoitti...

Hei, älä koskaan ikinä muutu. Pysy aina tuollaisena kuin nyt oot...

-Sari

Esmeralda kirjoitti...

Just löysin tänne eka kertaa, joten en osaa blogisi aiheisiin vielä mitään sanoa! :)
Kollaasi näyttää kivalle, mäki olen vanhoja erilaisia kehyksiä yhtenäistänyt maalaamalla. Ja kyltti kyllä sopis meillekin aivan mainiosti. :)

Anonyymi kirjoitti...

Hei, olen jo tovin seurannut blogiasi, en edes muista kuinka tänne päädyin. Koskaan aiemmin en ole kommentoinut, olen tässä tosi huono. Mutta nyt jätän mielipiteeni, jotta toivon todella, että jatkat blogiasi. Tykkään siitä juuri tällaisena <3

Mukavaa syksynjatkoa!

Ja kiva tuo valokuvaseinä, meiltä löytyy "samanlainen", kehysten värinä vain musta. :)

Anna kirjoitti...

Kyllä minä niin mieleni pahoittaisin, jos tämän lopettaisit..heh, on aina niin kiva piipahtaa katsastamassa ihanan kotoisia fiiliksiä,jutusteluja ja tunnelmallisia kuviasi!Voimia syysviimoihin.