sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Kyllä yhdelle purkille paikan löytää...


Ajattelen kaupassa kun näen jonku purkin joka on "pakko saada"...

Sitten kun tarpeeksi usein näkee jonkun "pakko saada purkin"...

Niin voipi olla vaarana...

Että kohta niitä "kyllä mää sulle paikan löydän" purkkeja onkin niin monta, että se paikan löytäminen oikiasti tekee hankalaa...

Noh, onhan niitä paikkoja (niin varmaan joo on, jokapaikassa on jo joku purnukka) Joten eihän näitä söpöläisiä voi vastustaa! Onhan ne huisin käytännöllisiäkin, niihin saa laitettua vaikka mitä tärkeää tavaraa (ja on muuten tosi käytännöllistä etsiä sitä tärkeää tavaraa niistä sadasta purkista jotka kotoa löytyy)

Noh, mutta onhan ne nättejä, eikö me siitä olla samaa mieltä (mies tosin joidenkin, niinku ton cupcake purkin kohdalla, toteaa "eihän tuo tuu keittiöön" ja niinpä monikin keittiöön ajattelemani purkki päätykin lastenhuoneeseen:))

Mutta niin, mulla on pari uutta purkkia ja mää tykkään niistä:)

Muistatteko hanurihuumoria? No nyt olis taas pari lisää...

- Mua on nyt vähän alkanut nuo hanurihommelit kyllästyttää. Ei sitä aina jaksa hanuria näpertää...
- Kyllähän minä sitä hanuria edelleen soittelen ja mahtavaahan se on ukkojen kanssa kunnolla hanureilla päästellä...
- Huutonetissä kaupittelin hanuria, vaan ei ne nuoret ymmärrä laatuhanurin päälle...

ja viimeinen
- Kyllä mua harmitti, että Pekasta ei tullut hanurimiestä..... (Pekka siis muka niinku mieheni...)

11 kommenttia:

Unelma Säleikkö kirjoitti...

Oi joi miten ihania purkkeja! Täällä toinen purkkifani ilmottautuu, tosin ei mulla ole tollaisia helmiä vielä kertynyt:)

Sari kirjoitti...

mulla on just sama ongelma noiden purnukoiden kanssa :) just eilen pyörittelin kaupassa noita kelloggs-purkkeja ja saman sarjan tarjotinta. Vielä maltoin laittaa ne kuitenkin takaisin hyllyyn, saas nähdä kuinka ensi kerralla käy ;)

dibsukka kirjoitti...

Sari: Ne tarjottimet on ihania!! olen etsinyt sitä vaaleanpunaisena, mutta joka paikassa on vain sinistä ja keltaista:(

hansku kirjoitti...

toi cupacake purkki on ihaba,mistä sellasia saa??Mies aina vitsailee tästä mun purkkihulluudesta":))viime viikolla olin oikeinkin ylpeä itsestäni kun en sortunut ALESSA oleviin pentikin purkkeihin sokkarilla.vähän jäi kyllä vaivaamaan ,että olisko sittenkin pitäny ostaa ne..onneks niitä oli vaan 4,ovat varmaan jo löytäneet ostajansa;)

Nipsu kirjoitti...

SAMA VIKA!
Mullon NIIN PALJON PURKKEJA :D
Kunhan tästä muutetaan, kerään kaikki purkit samaan paikkaan ja ikuistan valokuvaksi... Mies sais niin sätkyn jos tietäis kaikki mun purkkijemmat!

dibsukka kirjoitti...

Hansku: Ostin cupacake purkin muistaakseni Kärkkäiseltä. Kellogs purkit on Tokmannilta.

Mä näin viime viikolla kirpparilla ihanan Pentikin purkin vitosella. Sinne jäi ja ehkä jälkeenpäin vähän harmittikin:D

Nipsu: Sen kuvan tahdon nähdä!!

NorppaStiina kirjoitti...

Mulla on jo pidempiaikainen addiktio purkkeihin, ja nimenomaan peltisiin. Mies sanoi jonkun muuton yhteydessä, että ´etkö sä vois jo luopua jostain noista sun purkeista?´ En, en voi. Niitä on haalittu ja kerätty ja ne on sitä paitsi käteviä! Nuo Kellog´sin purkit huutaa mua... Toistaiseksi olen vastustanut mutta en tiedä miten jatkossa käy...

Tiitiskä kirjoitti...

Kiva blogi ja söpöt purnukat=)

Mari Wee kirjoitti...

Mitä onko kellogsilta uusia purkkeja? o.O Vai onko nuo vanhoja ja olen totaalisesti nukkunut onneni ohi! :D Noita suhteellisen kitschejä purkkeja, missä on tyttöä ja bambia jne. löytyy meiltäkin kahville, teelle ja sokrulle. Ihania <3

Heidi-Täti kirjoitti...

eiiih hanurihuumoria... :D Aamukahvit taas lenteli näytölle..
Mulla on kanssa noia Kellogsin purnukoita...ovat vaan niin ihania...

dibsukka kirjoitti...

Mari Wee: Mä en osaa sanoa onko uusia vai vanhoja, itse löysin pari viikkoa sitten kaupasta.

Nuo tyttö ja Bambisarjan tuotteet on ihania!!!!

Heidi-Täti: Hiihi:)