maanantai 5. maaliskuuta 2012

Ihana! Siis ihanat...


Rakastan maatuska-aiheisia juttuja, rakastan purkkeja ja laatikoita. Mikä voisikaan siis olla enemmän passeli minulle kuin maatuskarasia....

Olisko se kaksi maatuskarasiaa?

Kenties kolme?

Ehkä neljä?

Tai samantien viisi?

Hihihih, kuusi?

Eiku kyllä se seittemän olla pitää:) Iso maatuskaemo pitää siis sisällään paljon pikkurasioita ja ai että minä tykkään näistä:)

Käyn sekunnin verran selin...

Ai että mää rrrakastan hirrveen hirrveen paljon myös tuota harmaata kisua:)

Noh, minne nämä nyt laittaisin?

Olkoon tuolla ja nyt minä oon tässä.

8 kommenttia:

hansku kirjoitti...

Kyllä purkkeja pitää olla MONTA SAMAA SARJAA:))en tiedä olenko kuumeessa"en ostanutkaan näkemääni kolmen purkin sarjaa,oli pilkkua,ruutua ja raitaa:))sinne jäi!mutta kivat maatuskat

dibsukka kirjoitti...

Kait se vaan on ikävä tosiasia, että kaikkea näkemäänsä ei voi saada:D

Minä näin tänään kirpparilla aivan ihanan retropurkin, semmoinen vanha kahvipurkki kait. Se oli punainen ja kaunis, se maksoi 15€ ja laitoin sen koriin. Laitoin pöytään, laitoin koriin, pöytään, koriin, pöytään. Sinne se jäi. Muka liian kallis... Kotomatkalla ostin leivoksia läheisestä leipomosta ja maksoin niistä totisesti enemmän kun 15€:D hassua, mutta niin se vaan joskus menee:D

NorppaStiina kirjoitti...

Ihania! Tahtoo kans! ♥

Anonyymi kirjoitti...

Mistä ostit nuo? IHANIA!!!! :)

dibsukka kirjoitti...

Maatuskat on ostettu Colore nimisestä kaupasta Oulusta. Heillä on myös nettikauppa:)

www.colore.fi

ja eikös totisesti ole ihania!!

Riitta Sinikka kirjoitti...

IHANII!! Tykkään!

Suvi kirjoitti...

Aivan ihania :) Itsekin olen maatuskafani. Harmi, ettei Coloren sivuilla näkynyt noita enää myynnissä.

dibsukka kirjoitti...

Myyjä kyllä sanoikin, että nuo ovat olleet todella suosittuja. Olisko ne sitten loppuneet:( No, toivotaa että lisää tulee.