perjantai 27. huhtikuuta 2012

Lahjontaa...

Sain lahjaksi ihanan Primadonnan hevonen mukin. Mymmelin äiti mukin ostin itse itselleni:) Eikö senkin voi laskea lahjaksi "minulta minulle".
Tyttäreni oli vihainen kun ostin Mymmelin äiti mukin. Hän olisi kuulemma halunnut antaa sen minulle synttärilahjaksi. Niin, synttärit. Se on kuulkaa niin, että tämä nainen täyttää reilun viikon päästä 30v.

Moni on kysynyt "onko sulla kauhea kolmenkympin kriisi" ja ilokseni olen saanut vastata "ei ole". Ei ole kriisiä sillä koen eläneeni oikein onnistuneet 30 vuotta, mutta valehtelisin jos en myöntäisi, että kyllähän se vähän hurjalle tuntuu siirtyä uudelle kymmenelle. Olen joskus alle parikymppisenä tehnyt listan "haluan nämä ennen ku täytän 30v" ja listasta on yhtä asiaa lukuunottamatta kaikki saavutettu. Ai mikä se yksi on, hih, no se on benji-hyppy ja sanotaanko, ettei se ehkä kauheasti minua harmita. Jopa totean mielelläni, että kaikkea ei voi saada ja lista roskiin:D

Tytöistä on jännää, että äitillä on synttärit. Tai no minusta tuntuu että hääpäivä, synttärit ja äitienpäivähöpinä on saanut heidät juhlatuulelle. Minua on lahjottu etukäteen jo monella jutulla. Haluatteko kuulla.

- Sain nuorimmaiselta lahjaksi siivouslahjakortin. Sillä saa siivota tytön huonetta niin paljon kun jaksaa:D
- Esikoinen antoi minulle pussillisen juhlahilettä, eli hän oli silpunnut aikamoisen kasan paperia pikkuliuskoiksi ja haluaa pudottaa ne alakertaa synttäripäivänä. Voin kuulemma itse kerätä ne pois:D
- Nuorimmainen teki minulle kakun, murusti kupillisen suklaakeksejä aamukahviin.
- Esikoinen oli yhtenä iltana paketoinut mun puhelimen, lompakon ja avaimet.
- Yksissä tuumin tytöt olivat päättäneet ylläriksi koristella läppärin tarroilla...

Ihania, eikö;)

10 kommenttia:

J kirjoitti...

Voi miten ihania lahjuksia! ;D
Tuo läppäriylläri on varmasti ollut näkemisen arvoinen suoritus! :D Ja nuo muumimukit... Ne on ehkä ihanimpia ikinä! Odotan tuota konia äitienpäiväksi, Mymmelin äidin olen jo saanut.

dibsukka kirjoitti...

J: Toivottavasti saat sen.

Juu, läppäri oli melkoinen näky. Onneksi läppärin pinta on semmoista huokoista josta irtoaa helposti tarrat:D Nimittäin niin ihana kun tuunaus olikin, niin ihan kauhean kauan sitä en voi pitää:D Näkemisen arvoinen lienee minun ilmekkin kun mietin sekunnin aikana: saanko suuttua, pitääkö kehua, mitä mää sanon, voi piiiip, mutta on tuo lutuista, mutta kun läppäri, iiik"

Vauhtivekaroiden äiti kirjoitti...

Hih, lapset ovat keksineet hyviä lahjoja äidille :)

Minä en ole varsinaisesti keräillyt Muumi-mukeja, vaikka niitä on kaappiin jokunen eksynytkin. Mutta tuo Primadonnan hevonen on niin kivan näköinen, että on varmastikin pakko saada :)

Aarre kirjoitti...

Suloisia lahjoja.

Vatula kirjoitti...

Tuo siivouslahjakortti on kyllä huippu! Mulla on oma äiti varsin huumorintajuinen yksilö. Ymmärtäisköhän tuo, jos antaisin äitienpäivälahjaksi tuollaisen lahjakortin :)

Pieni Lintu kirjoitti...

Primadonnan ratsu ja Hurraa ovat vielä ostamatta itseltä :)

Nuo vaan on niin ihania, kauniit värit :)

Ollaa muuten saman ikäisiä - mulla tosin vielä loppukesään armonaikaa jäljellä ;)

Susanna kirjoitti...

Ihania lahjoja ovat lapsesi keksineet :) Parhaat naurut sai siivouslahjakortti, miten mainio lahja :)

Vera kirjoitti...

Toi on kyllä ihana muumimuki tuo Primadonnan hevonen, pakko oli itellekin ostaa ;)
Ihan paras lahja kyllä tuo siivouslahjakortti, sellaisen vois antaa vaikka miehelle synttärilahjaks =)

Hannimari kirjoitti...

Mukava kuulla, että täältä löytyy muitakin joilla ylittyy tänä vuonna kriittinen 30 vuoden rajapyykki. Mulla on armonaikaa vielä aika lailla tasan kolme kuukautta, ja ainakin toistaiseksi olen säästynyt pahemmilta kriiseiltä :)

Saa nähdä löytyykö "paketeistani" yhtä suloisia lahjoja kuin sinulla tähän mennessä... Tuo siivouslahjakortti on kyllä ihan paras! Kävisiköhän sellainen myös isänpäivä- tai häälahjaksi ;)?

Henna S. kirjoitti...

Onnittelut syntymäpäivästä jo etukäteen! Kivoja lahjoja varmaan tulossa. Mulla ylittyi tuo "maaginen" rajapyykki pari kuukautta sitten - ilman kriisejä. ;-) Mieheltä sain lahjaksi pidennetyn viikonlopun valitsemassani kohteessa ja lapsilta (2 v 5 kk ja 5 kk) "varastin" haleja ja suukkoja. :-)