maanantai 28. toukokuuta 2012

Miten tässä nyt näin kävi...

 Ei siitä ole kauaa kun bloggasin vanhan puhelimen tuunaamisesta. Kuinka tykkäsinkään puhelimestani. Kunnes... mieheni meni ostamaan itselleen uutta puhelinta. Myyjä esitteli ihanan iPhone 4s ominaisuuksia ja kertoi miten se eroaa esim. N8 puhelimesta. Mies oli jo päättänyt ostaa puhelimen mustana ja kehui sen maasta taivaaseen myyjän kanssa kilpaa.
Pyörittelin silmiäni myyjän myyntipuheiden aikana ja mietin, että ei se voi olla niin ihmeellinen...

 Kaikki sujui hyvin siihen asti kun myyjä antoi puhelimeen käteeni. Kokeile, kokeile kameraa, katso valikkoja, huomaa netin helppous, huomaa sovellukset. Katso, ihmettele...
En melkein tunnistanut ääntä joka sanoi "onko näitä valkoisena varastossa heti saatavilla?" Siinä vaiheessa mies jo piteli pussissaan omaa mustaa ihanuutta. Ja kun kuulin myyjän vastaavan, että on, niin sanoin "minä otan sen".
 
Noh, siinä ne on. Kaksi kaunokaista ja voi, se on ihana. 

10 kommenttia:

Laura/NauravaNappi kirjoitti...

Itse ihailin myös iPhonea kaupassa kun mietin seuraavaa puhelintani. Hinnan vuoksi se kuitenkin jäi kauppaan ja sainkin joululahjaksi Samsung Galaxy W:n ja olen ollut kyllä tyytyväinen. Mutta olisihan tuo iluuri silti niin kiva! Ja kamera siinä oli hyvä ja viestien kirjoitus helpompaa isompien kosketusnäppäinten takia.

Chiina kirjoitti...

haha, eksä taannoin osti iLuurin ja ikinä en suostunut siihen edes koskemaan, katselin kyllä kaikenmaailman ominaisuuksia mutta silti mielipiteeni oli että mitä erikoosta tuas nyt on :D sitten viime viikonloppuna kaveri piti puolen tunnin luennon (olin edelleen tiukasti mielipiteessäni) ja lähestulkoon pakotti ottamaan käteen ja kokeilemaan eri juttuja. noh, siinä vaiheessa olin sitten myyty... ehkä tänään pääsen sitten vihdoin kytkykaupoille... ;DD

Essiina kirjoitti...

Hyvä valinta :) Olen kans ihan in lööv tuohon valkoiseen :)

Anonyymi kirjoitti...

Kuukausi iPhonen käyttöä takana ja olen aivan myyty :D En tiedä suostunko enää muuta ottamaankaan jatkossa...

Rose

Anonyymi kirjoitti...

Minultakin löytyy iPhone . Kannattaa ostaa siihen ehdottomasti suojakuoret ! Niitä löytyy eri kuoseilla varustettuna ,pehmeitä ja kovia . iPhonen lasi menee tosi herkästi rikki . Omani tippui taskusta lattialle , laittaessani kenkiä jalkaan ja näyttö meni ihan pirstaleiksi . Siitäkin huolimatta puhelin toimii moitteettomasti , harmittaa vain niin pirusti .

Lasin vaihdattaminenkin maksaa meilläpäin n.200 e , eli halvemmaks ois minunkin tullut suojakuori ostaa .

Mini S kirjoitti...

Mä sorruin vuosi sitten iPhoneen ja vaikka kerran oon joutunu sitä käyttämään huollossa, kun ei enää tapahtunut mitään niin siitä huolimatta pitäisi suuren suuri ihme tapahtua, että vaihtaisin sen johonkin muuhun! :) Ehkä helppokäyttösin ja kätevin puhelin, mitä oon päässy kokeilemaan! :)

Eena kirjoitti...

Täältähän löytyi kiintoisa uusi blogituttavuus. Klikkauduin lukijaksi, tulen toistekin. :)

Terhi kirjoitti...

Noniino :) Niin siinä käy!

mrs Ruuhka kirjoitti...

Mullakin on valkoinen iphone ja en kyllä tulisi enää toimeen ilman. Siitä on tullut ihan käden jatke :-)

Anonyymi kirjoitti...

Mulle kävi samallain, mut puhelin oli Samsung Galaxy S Plus. :) Ja oon ollu tyytyväinen..toimii just niinku pitääki. Juu ja kannattaa hommata ne suojakuoret ja -kalvo myöskin. Virpi