maanantai 6. toukokuuta 2013

Kangastaulu, taulukangas...

Aina silloin tällöin mulle iskee luovuudenpuuska ja saan päähänpiston, että olen kamalan hyvä maalaamaan. Ostan taulukankaan, öljyvärit. Laitan soimaan vetävää musaa ja alan maalaamaan. Maalaan 15min ja tajua, että olen hommassa aivan paska ja vaikka tunnenkin olevani kamalan cool, tajuan olevani supernolo. Piilotan öljyvärit, poltan taulun ja päätän jatkaa elämää epätaiteellisena:D
 Just tämmöisen aikakauden jäljiltä mulla pyöri nurkissa iso taulukangas ja päätin, että sen voisi käyttää uudelleen jos päällystäisin kehykset jollain kivalla kankaalla.
 Kun sitten TÄÄLTÄ löysin satumaisen ihanan kankaan, päätin että nuorimmaisen huone saa uuden taulun. Kankaan kuvio oli nimittäin melkolailla kehysten kokoinen. Ompelin ylä- ja alapäähän kangassuikaleet, että saan käännettyä kiinnikekankaan nurjalle puolelle. Vähän asettelua se vaati, mutta aijai kun se on ihana.
Väriterapia jatkui ihanasti uusissa puhelimeni kuorissa.  En osannut päättää, että kumpi on söpömpi, joten kiitos Ebayn halpojen hintojen, otin molemmat. Onhan nää vähän lapselliset, mutta niin se on käyttäjäkin. Aplodit sille joka keksi puhelimen vaihtokuoret. Eihän näitä ilman osaa enää olla:D
Aamulla kahvinkeittimen vieressä oli tuo toivomani kuppi ja yllärinä saman sarjan lautanen. Tämä nainen on taas vuoden vanhempi.

9 kommenttia:

Marianne N kirjoitti...

Onpas tosi ihanaa kangasta!

TiinaK kirjoitti...

Ihana taulu, ihanat kuoret ja ihana lahja! Onnea 18 kesäselle :) minäkin täytän taas 18 kotvasen kuluttua, hih :)

Niinu kirjoitti...

Onneksi olkoon! Onneksi iän myötä ei todistetusti lapsellisuus laimene yhtään;)

dibsukka kirjoitti...

Kiitos kiitos:)

Viola-mamma kirjoitti...

Onnea synttärisankarille. :)

Chef kirjoitti...

Kovin tutulle kuulostaa tuo taulunmaalaus :D Mä päädyin tekemään abstraktia taidetta, koska muunlaiseen en kertakaikkisesti pysty, taikka kykene :)

Taulusta tuli kyllä todella hieno!

Huippusöpät kuoret ja ihana Muumimuki...mulla on vähän semmoinen kutina, että kunhan tuo äitienpäivä saapuu, saan kaivaa lahjapaketista samanlaisen :)

Chef kirjoitti...

Niin ja siis onnea lisävuoden saavuttamisesta :D

Pipsa kirjoitti...

Onnea! Iiiihanat kännykänkuoret, pitäisi melkein hankkia uusi puhelin, että saisi siihen söpöt kuoret :) (minulla vain joku vanha epä-äypuhelin). Ja tuo taulu on tosi nätti!

Pingale kirjoitti...

Etsin tyttäreni huoneeseen hauskaa ja erilaista kangastaulua ja mikä täältä löytyi! Upea!! Jos et jostain syystä juuri nyt enää pidä siitä, olen valmis sen ostamaan :D