torstai 13. kesäkuuta 2013

Ole pysyvä muutos, ole pliis...


 HM:llä on alkanut ale ja samaan aikaan uutuuksia lappaa sisään niin nettikaupassa kun livemyymälässäkin. Kävin eilen shoppailemassa kaupungilla ja huomasin HM myymälässä jotain uutta. Uusissa "keskikokoisten" tyttöjen vaatteissa oli koot jatkunut 134/140 kokoon asti. Ennen ne loppuivat kokoon 122/128.
 Onkohan tämä ihan pysyvä muutos vai joku kesätempaus. Minä ainakin ottaisin muutoksen ilolla vastaan, sillä kiitos isomman koon, voisin ostaa ens talvena esikoiselle vielä monet ihanuudet "pienten" puolelta.
Livekaupan uutuudet eivät ole näköjään nettiin päätynyt, mutta ehkä ne tulevat vielä. Harmittavasti kyllä monet herkut jäävät netistä kokonaan pois, eli kannattaa käydä myymälässäkin kurkkimassa tarjontaa jos vaan on mahdollista.

Seuraavaksi katsotaankin sitten jotain muuta ku copy-paste kuvia. Mulla on täällä monta pikkujuttua odottamassa, että ehdin kuvaamaan ja bloggaamaan. 

Tämä viikko on ollut taas älyttömän kiireinen ja sellaisena jatkuu. Täällä on monta rautaa tulessa ja ihania juttuja tapahtumassa.

Nyt suunnaksi Kiiminki. Mulla on treffitkin tänään, hih.

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oispa kiva kun sais "lasten" vaatteita vielä isompinakin kokoina. Meillä on pitkä tyttö (menee tokalle) ja oon joutunu ostaan jo isompien puolelta vaatteita. Paidat esim. on monesti tosi rumia, pusuhuulten kuvia ja ihme tekstejä (toivottavasti en loukkaa ketään, mut ei siis mun mieleen)ja yleensä ne on vielä kummallisen mallisiakin.

Toivotan kyllä erittäin tervetulleeksi isommat koot lapsellisiin kuoseihin. Kun tokaluokkalainenkin kuitenkin vielä on lapsi vielä ja meillä ainakin just nuo eläinten kuvat ois erityisen tykättyjä.
t. kaisu

Anonyymi kirjoitti...

Oi, kiitos vinkistä! Pitääpä käydä katsomassa, mitä ihanuuksia meidän myymälästä löytyisi pienelle isolle tytölle :)-K

Johannah kirjoitti...

Voi, se olisi tosi kiva juttu jos H&M:n pienten puoli menisi vähän isommille. Mä en suostu ostamaan tuota teini-angsti-kamaa mun tulevalle koululaiselle isompien tyttöjen puolelta. Tällä hetkellä ostan Zaran, Benettonin ja Name it:n vaatteita kun ne on sopivan näköiset pikkutytöille :)

Mindianna kirjoitti...

Olis kyllä hyvä, jos niitä vähä lapsellisempia vaatteita sais koossa 134/140. Meidän tytölle ei kannata enää ostaa kokoa 122/128, kun pituutta on 126 cm. Ja täyttää vasta ensi kuussa 6 vuotta. Tosiaan ei teinivaatteet kiinnosta vielä äitiä eikä lastakaan.

Mari kirjoitti...

Tosi kiva jos ne olis pysyvästi 134/140 ne pientenkin! Pk-seudulla on ainakin semmonen ilmiö havaittavissa, että kaikista perusvaatteista tuppaa aina olemaan koot 134 ja 140 loppu.

Anonyymi kirjoitti...

Olisipa tuo vaatekokojen muutos pysyvä. Olisi kiva ostaa tulevalle eskarille vielä niitä suloisia lastenvaatteita. Pituutta on jo 125, niin harvat 122/128 vaatteet enää menevät. Olen huomannut, että lapsekkaammista isompien tyttöjen vaatteista menee koko 134/140 hetkessä, eli tilausta vaatteille olisi.

*Mirva* kirjoitti...

Kiva juttu.Mä huomasin tuon saman nettikaupassa :)

Tyttöperheen Arkea kirjoitti...

:) kommenttini ei nyt liity tähän muuten kuin että olisin kysynyt, että miten saat otsikon tekstit mustalla, kun itse en saa niitä muuta kuin sinisiksi, ei ole tuolla sellaista mistä voisi vaihtaa tekstin otsikon väriä ? KIITOS jo etukäteen.

dibsukka kirjoitti...

Mä oon muuttanut otsikon värin ja muutaman muunkin asetuksen tuolta blogin ulkoasun asetuksista.

Siellä on vähän piilossa ne tekstiasetukset. En ole varma saako sitä kaikissa blogipohjissa muutettua.