tiistai 30. heinäkuuta 2013

Yhdessä koossa...

Kommentteihin on viime päivinä tupsahdellut kyselyjä ja jopa onnittelujakin vauvasta. Oli pakko tohinoiden keskellä tulla huikkaamaan, että yhdessä koossa mennään:)

Tyttöjen synttäripäivänä jännitin niin paljon vauvan syntymää, että ihme melkein ettei synnytys käynnistynyt moisesta stressistä. Kävi onnekkaasti ja tytöt saivat pitää kaksin spesiaalipäivänsä.

Mulla on jossain takaraivossa hentoinen toive, että syntyispä vauva elokuun puolella. Elokuu, oon vissiin sanonut sen melko monta kertaa, on ehdottomasti yksi lempikuukausistani. Toisaalta aivan sama vaikka syntyisi heti, mutta olisi se kiva jos olisi eri kuukausi kuin tytöillä. Saas nähdä.

Me ollaan niiiiin lomalla. On ollut aivan huisi kesä ja paremmin ei voisi vauva-arkeen valmistautua. Olen sata muistoa rikkaampi, hyvin levännyt ja suunnattoman onnellinen siitä miten hieno perhe mulla on. Suunnattoman kiitollinen olen myös ihmisistä meidän lähellä, te ootte huippuja.
Jatketaan näissä tunnelmissa, ihanaa viikon jatkoa.

3 kommenttia:

Rea H kirjoitti...

Tsemppiä loppuun ja stressi pois ;)

dibsukka kirjoitti...

Hehe, kaverille sanoin just tänään, että en tiedä kumpaa mietin enemmän, sitä että vauva syntyy vai sitä, että se ei vieläkään synny :D

Kaisa kirjoitti...

JÄnnittäviä aikoja teillä elellään. Onnea loppurutistukseen :)