torstai 16. tammikuuta 2014

Oi niitä aikoja...

Pomp de Lux merkistä on tullut hitti ja sen huomaa. Vielä joku aika sitten vaatteita riitti aleen asti yllin kyllin ja poimin monesti miinus 70% hinnalla herkkuja tytöille. Toista se on nyt... Merkin vaatteet tuntuu loppuvan jo normihintaan ja kierrätetyistä vaatteista maksetaan enemmän kuin uutena. 
No eihän se ihme ole. Vaatteet kun ovat upeita, hyvän mallisia ja laadukkaita.
 Tein itselleni "ostoslista", että mitä ihanaa aion tilata kun ale alkaa...
 Ja nyt voin todeta, että ostoslista muuttuikin "näitä ilman jäin" kollaasiksi.

Ensi kerralla ei passaa jäädä miettimään.

Onko muut jäänyt nuolemaan näppejään merkin kanssa? Hulluimmat tilaa vaatteita jo muiden maan kaupoista. Itse en ihan vielä niin epätoivoinen ole, mutta varalta huhuilen, että jos jollain on jouten merkin vaatteita koossa 134/140, joko nuita ylläolevia tai muitakin, niin mulle saa tarjota sähköpostiin...

13 kommenttia:

Ulla kirjoitti...

Mä sain jotain alesta,mutta oli kyllä hullua meininkiä.vaikka aamusta jo kattoin niin melkein kaikki oli jo loppuunmyyty. Ihmettelen myös tuota että sitten käytettyjä myydään kympin kalliimmalla kuin uusia?!Mutta ihania vaatteita nämä kyllä ovat,siitä ei pääse mihinkään.Kevään ja kesän mallistoa odotellessa=)

sufee kirjoitti...

Tein tilauksen samana päivänä kun ale alkoi, silloin oli vielä kivasti vaatteita jäljellä ja sain tilattua lähes kaiken minkä halusinkin. Mutta paketin haettunani tulikin yllätys, tilauksesta puuttui kuusi vaatetta, tilausvahvistuksessa oli niiden kohdalla ainoastaan teksti "valitettavasti tilaamasi tuote oli loppuunmyyty". Pikkasen kyllä ketutti, ostoskoriin olin saanut lisättyä tuotteet, samoin maksettua ne, ilman mitään herjausta kyseisten vaatteiden loppuunmyymisestä. Mietinkin, viitsiikö tuosta laittaa palautetta Pompille?

dibsukka kirjoitti...

Kannattaa laittaa! Siten pystyvät korjaamaan ongelmia paremmin:)

Mari kirjoitti...

Joo ihan sama ongelma täällä, mä kyttäsin -50% alea, yhdeksältä heräsin silloin aamulla ja kaikki silmää miellyttävä oli mennyt!

Mä oon jotain pieniä huutiksessa myynyt, ja niistä huudetaan aika järkyttäviä summia...

dibsukka kirjoitti...

Mulla olis tuolla pari uutta pomppia lähdössä kirpparille. Pitäiskö laittaa sittenki huutikseen. Hmmm.

Anonyymi kirjoitti...

Itse kyttäsin alen heti yöllä kun alkoi yhden aikaan, mutta niin oli verkkokauppa jumissa, että ei ehtinyt kaikkea haluamaa saada. Mutta juurikin tuo clarksville huppari tuli tilaukseen ja neulemekko viininpunaisena. Ja pino legginsejä ja paitoja. Tuon dayton mekon tilasin heti kauden alussa ja yhden kerran kävi jo vaihdossa, kun paljetit oli ommeltu miten sattuu ja nyt uudessa vaihdetussa ei parin käytön jälkeen ole juuri paljetteja enää jäljellä. Lisäksi clarksvillen taskussa oli valmiiksi reikä ja kaksissa kultaraita leggareissa myös raidan kohdalla, että en enää kehuisi laatua tai ainakaan laadunvalvontaa hyväksi. Eli et välttämättä menettänyt paljoa, vaikka et aleihin päässytkään kiinni.
Tosin asiakaspalvelu toimii kyllä moitteettomasti, mutta ei jaksaisi olla aina reklamoimassa.

Kielo kirjoitti...

Sama kohtalo, odottelin että saisin yhden jumpsuitin pikku tytölle alesta, vaan en saanu. Viime kesänä tilasin vielä ison pinon kesävaatteita lapsille alesta, mutta toisaalta iime keväänä osa malleista oli loppunut jo kun emännöin kutsut mallistonjulkaisemista seuraavana viikonloppuna :O Tänä keväänä taitaa käydä samoin kun en saanut kutsuja edes kovin lähelle malliston julkaisuajankohtaa.

Anonyymi kirjoitti...

Hei! Mä tilasin Pompilta nyt ensimmäisen, ja tod näk viimeisenkin kerran alesta.. Tilauksen käsittely kesti oikeasti viikkoja ja vasta silloin selvisi, ettei kaikkia tilaamiani vaatteita ollutkaan enää. Tilauksesta olisin halunnut palautaa liian isot neuletakit, mutta palautusosoitetta ei tunnu saavan mistään! sähköpostiini ei sellaista todellakaan tullut. Lisäksi asiakaspalvelu aikoo vastata sähköpostiin 12päivän kuluessa!
Eli myöhäistä sitten enää palautella. Minusta todella tökeröä asiakkaan aliarvioimista tehdä palautus noin hankalaksi..

dibsukka kirjoitti...

No onpa toimintaa. Toivottavasti puuttuvat ongelmiin.

Anonyymi kirjoitti...

Onkohan noita kaikkia vaatteita edes ollenkaan alessa vaiko vain houkuttimena kuvassa, tai yksi kappale vain.

Anonyymi kirjoitti...

Mä onnistuin saamaan tuon alimmaisen kuvan mekon koossa 134-140 -70% alesta... Mikä löytö! Näissä tuntuu nuo varastovahvuudet vaihtelevan, välillä näyttää loppuunmyytyä, välillä taas tulee palautuksia takas myyntiin.

Puuvilla kirjoitti...

Kutsuilla kuulin että meitä asiakkaita on niitä, jotka tekee varauksia keikkuen sivuilla. Kun asiakas klikkaa tuotteen ostoskoriin, se vähentää varastoa.. Ja kun tilausta ei tulekaan, ne palautuvat järjestelmässä myytäviin, eli kannattaa kurkata ehkä myös uudestaan.
Itelle kävi niin, että ensin en ollut saada tuotetta, mutta kotvan kuluttua sellainen vapautui jonkun listasta.

Ei tuosta minusta toimittajaa voi syyttää. Ja valitettava tosiasia on sekin, että hirveä ale ryntäys pidentää toimitus aikoja. Itse eri alan yrittäjänä niihin kyllä osaan suhtautua kärsivällisyydellä.
Omat tilaamani vaatteet ovat myös toimineet, mutta toki mietin käytännöllisyyttä jo tuotteita valitessa.
Pian pääsen uuden malliston kutsuille tsekkaamaan ja hypläämään tuotteet. Nähtyä on paras tilata, jottei joutuisi reglamoimaan. Toki reglamaatio on tarpeellinen virheellisissä tuotteissa, jotta yrittäjä tietää antaa palautetta myös valmistukseen.

Toivon suomalaista yhtä maalaisromanttista mallistoa markkinoille!

Ninnu kirjoitti...

Itse metsästin tuota neulemekkoa harmaana kissojen ja koirien kanssa ja onneksi vielä löytyi vaikka en omilla kutsuilla sitä sitten tilannut kaikesta ihastelusta huolimatta.