tiistai 1. heinäkuuta 2014

Onkos täällä Oululaisia kirppiskävijöitä?

Minulta kysellään usein kirppisvinkkejä ja käymisen arvoisia paikkoja Oulussa.

Koska itse olen kangistunut tuttuun kirppisreittiini, niin olisi kiva kuulla omasta puolestani ja etenkin lukijoiden puolesta uusia vinkkejä.

Eilen kolusin Kiimingin kirpparit ja tajusin, että eipä sinnekkään kamalan pitkä matka oo jos haluaa vaihtelua tuttuun reittiin.

Kerro sinun suosikkikirppis Oulussa tai lähellä? Haluatko suositella myyjän näkökannasta? Entäs miinuksia?

Kokoan kirppisvinkki postausta niiden pohjalta.

Myös sähköpostilla tavoittaa dibsu@hotmail.com
 

12 kommenttia:

titti kirjoitti...

Olis tosi mukava saada Oulusta/Kempeleestä vinkkejä kirppiksistä, eteenkin sellaisista joista löytyy usein laadukkaita lastenvaatteita :) Oma vinkkini on Haapajärven Aarre Kirppis, sijaitsee HaSan vieressä. On toki Oulusta matkaa, mutta jos sattuu matkan varrelle niin kannattaa poiketa. Löytyy FB-sivut, jossa tarkempaa infoa :)

With all my love- blogin Jenna kirjoitti...

mä käyn aina paljekirppiksellä, sieltä oon eniten lastenvaatetta löytänyt.

Anonyymi kirjoitti...

Itse oon tehny parhaat löydöt muhoksen kirppiskamusta, ja uusi vasta avattu top kirppis vaikutti lupaavalta:)

dibsukka kirjoitti...

Joo Topkirppis oli mukavan kokoinen. Paikoin aika hämärä, mutta ehkä valaistus on vielä työnalla.

Anonyymi kirjoitti...

Topkirppis vaikutti hyvältä, ei liian iso, vaan aika sopiva!
Itse olen aikaisemmin käynyt Paljekirppiksellä ja Järkikirppiksellä, mutta nyt en ole aikoihin jaksanut niissä käydä...

Alppilassa on Aarrearkku niminen kirpputori, jossa tykkään käydä kun asun siinä lähellä. Lastenvaatteita siellä on jonkin verran, mutta enemmän kuitenkin kaikkea muuta tavaraa. Sieltä löydän usein kotiin kaikkea kivaa :)

Terv. Niina

Meeri kirjoitti...

Mulla tulee nykyään käytyä Oulun kirppareilla tosi harvoi, niin en osaa sanoa niistä. Mutta Muhoksen kirppis-Kamu on siisti, valoisa ja hinnat kohdillaan.

Anonyymi kirjoitti...

Hei! Olen todella kova kirppiskiertelijä ja kuukausittain tulee käytyä useammalla Oulun seudun kirppiksellä. Paljekirppiksellä ja Järkikirppiksellä tuli ennen käytyä paljon, mutta nykyisin ovat niin täynnä ja epäsiistejä, että en tahdo niistä löytää mitään. Parhaimmat löydöt teen itse Haukiputaan Linkki-kirppikseltä. Nyt heinäkuussa siellä hiljaista, yleensä pöydät todella täynnä ja useamman viikon varausajat. Myös Aarrearkusta tulee joskus tehtyä yllätyslöytöjä.

Anonyymi kirjoitti...

Hei!

Minä en tahdo nykyään kauheasti löytää kirpparilta mieluisia juttuja; en jaksa tosin niin usein enää käydäkkään. Haukiputaan Linkki-kirppikseltä ostan joskus jotain ja Järkikirppikseltä. Paljekirppiksellä en käy ollenkaan enää. Liian iso ja epäsiisti.
Harmittaa, että Vintiötä ei enää ole. Siitä tykkäsin siistinä ja valoisana. Aika paljon ihmiset on siirtyneet myymään nettiin kivoja lastenvaatteita.

Anonyymi kirjoitti...

Hei! Nyt kuopuksen hoitovapaalla olen jonkinverran kaynyt Oulun kirppiksilla- yleensa tulee suunnattua Jarkikirppikselle, se on sopivan kokoinen, siisti ja helppo kayda rattaidenkin kanssa (paria kapeampaa kaytavaa lukuunottamatta), parkkipaikkakin yleensa loytyy. Ennen kavin Paljekirppiksella, mutta se muuttunut jotenkin kaoottisen isoksi, sotkuiseksi ja parkkipaikan loytaminen usein hankalaa, tienvarteen pysakoineita olen kuullut sakotettavan usein. Jarkikirppiksella olen itsekin myynyt pariin otteeseen tarpeetonta, tavara vaikuttaa kayvan hyvin kaupaksi. Harvemmin itsekaan sielta tyhjin kasin pois lahtee:) t Kolmen viikarin aiti

Aatsipoppaa kirjoitti...

Uusi Top-kirppis vaikutti lupaavalta! Ennen tykkäsin Palje-kirpparista mutta nykyään kallista ja epäsiistiä ja ihan liian iso.

Anonyymi kirjoitti...

Paljekirppis, Järkikirppis ja Muhoksen kirppis-Kamu. Siinäpä minun vakipaikat. Kahdesta ekasta olen tehnyt löytöjä ja Muhoksella myös myynyt kannattavasti.Kirppis-Kamulle myös kiitosta ihanasta pitäjästä:) Laura on kyllä idearikas ja yritykselleen omistautuva ihminen :)

Anonyymi kirjoitti...

Limingan meijerin kirppis on hyvä. Tosi siisti paikka ja hyvin menee tavara kaupaksi.