perjantai 10. lokakuuta 2014

Ideapark Oulu Ritaharju

Aika lähelle meitä avataan tämän kuun lopussa Ideapark. Olen odotellut listaa liikkeistä ja nyt sen näin. Laitetaan jakoon jos linjoilla on muitakin tietoa odottaneita... Mukavaa kun pohjoinen Oulukin saa säpinää. Enää ei tarvitse jokaisen asian takia ajaa keskustaan.

Oulun Ideapark on julkaissut kauppakeskukseen tulevat liikkeet. Liikkeitä tulee kuun lopussa avattavaan kauppakeskukseen kaikkiaan 50 kappaletta.

Liikkeet ovat:

Miltäs kuulostaa?

4 kommenttia:

Riitta Sinikka kirjoitti...

♥no vau, onpa siinä mistä valita!

titti kirjoitti...

Jes! Mä oon odottanut kans, et mitä tulee. Reima kuulostaa hyvälle, samoin JesperJunior vihdoin ja viimein takas Oulun seudulle. Luhta outlet kans, jee!

Arkirakkaus kirjoitti...

Listassa on monta hyvää! Reima ja Marimekko etenkin, samoin tietty kaikki muutkin vaatekaupat. Sitä ihmettelen, että missä Kappahl? Ja Tiger juorutkin oli sitte juoruja, plääh. Meiltä tulee olemaan mukavan lyhyt matka tuonne, joten innolla odotin listaa.

piitzi kirjoitti...

Mä oon ihan fiilareissa, pääsee shoppaileen, muutettiin nääs kesällä siihen lähistölle. Pääsee vaikka joka päivä sinne kuljaileen =D